close

經過漫長等待,
終於收到公司第二階段的回覆了。

---
Subject: Thank you for showing interest
Hi and thank you for showing interest in the Ericsson Exam paper project, Thesis title "Integrated Noise Suppression". There have been several qualified candidates and we have decided to proceed the recruitment process with other applicants students. Selection was based on:
a) Relevant courses and grades
b) Good competence in signal processing and algorithm development
c) Showing interest specific for the project and how to motivate student contribution to the thesis.
Thank you for showing interest and good luck in the future.
Hanna Johansson
Manpower/Ericsson
---

External Thesis 宣告破滅... Q.q
Ericsson果然是家大公司,很難進去哩。
當初以為他這個分公司在極圈附近,
(地名:Lulea,官網: http://www.lulea.se/lulea/alltomlulea/engelska/default.htm )
"也許不會"有那麼多人申請...
結果讓我闖進第一關,高興了好一陣子~
我也著手google找那地方的房子要租。

上禮拜來了個phone interview,
嗚嗚 我都聽不懂他們在說啥... >_<"
不過我唸了一點他們寄給我的 Thesis Description,
所以虛應故事了一番,
也至少聽懂了他說結果這禮拜會出爐,他會再另行通知。
這幾天等的同時,也有一字沒一字地唸著他給的reference。

今天終於等到結果了...
哈 有股淡淡的憂傷 XD

接下來我該怎麼走呢? ╮(﹀_﹀")╭

--
請賜我寧靜,去接受那些我所不能改變的;
請賜我勇氣,去改變那些我所能改變的;
請賜我智慧,去分辨哪些是能夠改變的,而哪些是不能改變的。
--

arrow
arrow
    全站熱搜

    communicate 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()